Európa je vo futbalovej horúčke a Lufthansa privádza futbalových fanúšikov do Nemecka. Od 14. júna do 14. júla letecké spoločnosti skupiny Lufthansa zaznamenávajú približne 200 000 dodatočných rezervácií letov do miest konania majstrovstiev Európy vo futbale. Pridávajú sa mnohé ďalšie lety, najmä do a z Veľkej Británie. Lufthansa je pripravená na futbalové podujatie a už teraz dostáva fanúšikov do nálady na majstrovstvá Európy.„Ako partner nemeckého mužského národného futbalového tímu netrpezlivo očakávame túto udalosť. Obzvlášť sa tešíme na letenie futbalových fanúšikov z celého sveta do Nemecka,“ hovorí Heiko Reitz, obchodný riaditeľ spoločnosti Lufthansa Airlines.
Na ceste s „Fanhansou“
Pre všetkých, ktorí cestujú s „Fanhansou“, môže súkromná letná rozprávka začať hneď po vzlete. Celkom šesť lietadiel v A320 hrdo zobrazuje známe nápisy a vyžaruje futbalovú atmosféru zvnútra aj zvonku – od špeciálnych opierok hlavy až po podnosy s jedlom s nápisom „Raňajky pre šampiónov“. Okrem toho sa na všetkých letoch budú podávať špeciálne EM čokolády.
Ďalším „highlightom“ je digitálny textový displej „živý ticker“ na palube domácich nemeckých a európskych letov: Akcia zápasu sa prenáša v reálnom čase prostredníctvom textu. Pasažieri Lufthansy a Austrian Airlines môžu sledovať zápasy naživo v nemčine a angličtine na vlastných elektronických zariadeniach počas celého európskeho šampionátu cez portál FlyNet®. Je to možné aj na letoch Lufthansa A350 s novým interiérom kabíny Allegris a na portáli FlyNet® na diaľkových letoch Discover Airlines.
V nadrozmernej podobe víta cestujúcich billboard na fasáde terminálu 2 v Mníchove a naladí na veľké udalosti tohto leta: Európske voľby, Majstrovstvá Európy vo futbale a Olympijské hry v Paríži. Fanúšikovská šatka bude vystavená do polovice augusta.
Zdroj: Lufthansa Group (https://newsroom.lufthansagroup.com/)