Skupina Lufthansa získala na Svetovom leteckom festivale (WAF) cenu za najlepšiu aplikáciu leteckých spoločností na svete za rok 2024.
Aplikácia Lufthansa Group bola predtým hodnotená zákazníkmi a nominovaná do finálového kola. Odborná porota porovnala štyroch nominovaných v súťaži „Battle of the Airline Apps“ a vyhodnotila aplikáciu Lufthansa Group ako najlepšiu spomedzi najväčších hráčov v tomto odvetví. Produkt Lufthansa sa umiestnil na vrchole oproti aplikáciám od Emirates, Qatar Airways a Air India.
Dieter Vranckx, člen výkonnej rady Lufthansa Group, Global Markets & Commercial Airlines Hubs, hovorí: „Aplikácia Lufthansa Group kladie našich zákazníkov do centra pozornosti a poskytuje im užívateľsky príjemné služby, transparentné informácie a podporu počas celej ich cesty. sme hrdí na celý tím za veľký pokrok, ktorý sme dosiahli v posledných rokoch, ocenenie za aplikáciu Lufthansa Group nás povzbudzuje, aby sme pokračovali v rozvoji našich digitálnych služieb pre Lufthansu, Austrian Airlines, SWISS a Brussels Airlines.
Oliver Schmitt, vedúci oddelenia digitálnych zákazníckych riešení a výkonný riaditeľ Digital Hangar GmbH, hovorí: „Zážitok z digitálneho cestovania našich hostí je čoraz viac určovaný ich mobilnými zariadeniami. Aplikácia zohráva čoraz väčšiu rolu ako spoločník na cestách. V posledných rokoch sme Zapracovali sme špeciálne na ponukách služieb, najmä v prípade nezrovnalostí, na zjednodušeniach a lepších informáciách pre našich hostí a vytvorili množstvo výhod pre častých cestujúcich.“
World Aviation Festival je popredná svetová konferencia pre medzinárodný letecký priemysel, ktorá sa zameriava na technológie, skúsenosti cestujúcich, digitalizáciu a udržateľnosť v letectve.
Zdroj: newsroom.lufthansagroup